برای ورود به سایت اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

  • info {at} TradeKeyAgent.ir
  • 79 76 46 38 (051)

یک کارشناس B2B کارمند تمام وقت شما خواهد بود


حضور یک کارشناس B2B که توانایی استفاده صحیح از ابزار B2B Marketing را داشته باشد، تا چه حد در موفقیت تجاری شما موثر است؟
بدیهی است که در حوزه صادرات و واردات انواع محصول و خدمت، پلتفرم های B2B نظیر وب سایت TradeKey.com موثرترین، سریعترین، جامع ترین و در عین حال ارزان ترین ابزار شناسایی مشتریان بالقوه، دریافت درخواست خرید و ایجاد ارتباط بی واسطه با مشتریان هستند. از این رو اغلب شرکت های کوچک و متوسط برای توسعه صادرات خود به این پلتفرم های B2B رو آورده اند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. اما چرا برخی از شرکت ها توانسته اند موفقیت های چشمگیری کسب کرده و دایما بر میزان صادرات خود بیافزایند اما برخی کمپانی ها علیرغم عضویت در سایت های B2B چندان موفق نبوده اند؟
عوامل زیادی در این میان موثر هستند. مثلا اینکه هرچه پکیج عضویت بالاتری در این پلتفرم ها خریداری کنید، مشتریان بالقوه بیشتری شما را پیدا خواهند کرد. اما از بین عوامل مختلف، یک عامل نقش بسزایی دارد و آن استفاده از کارشناس B2B آشنا با تکنیک های بازاریابی B2B است. خیلی از کمپانی ها، کارشناسان بازرگانی مسلط به زبان انگلیسی و زبان های دیگر را در تیم خود دارند اما این کافی نیست. هر ابزار و بستری، خصوصیات، تکنیک ها و زوایای پیچیده خاص خود را دارد. ابزار B2B Marketing نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
به عنوان مثال وقتی شما از وب سایت تریدکی، یک عضویت خریداری می کنید، یک پنل کاربری با انبوهی از آپشن ها و امکانات در اختیار شما قرار می گیرد. یک کارشناس بازرگانی هر قدر هم در حوزه تجارت B2B مجرب باشد، لازم است تا در حوزه استفاده از تکنیک ها و ابزار بازاریابی B2B نیز مهارت کسب کند تا به درستی و بطور کامل بتواند از پتانسیل های این سرویس عضویت استفاده نماید.
وقتی شما، پکیج VIP از سایت تریدکی را خریداری کنید، علاوه بر تمامی مزایا و سرویس های متعدد، یک کارشناس B2B Marketing مسلط به زبان انگلیسی، با مهارت و تسلطی که بر الگوریتم های سایت تریدکی دارد، بصورت تمام وقت و به عنوان کارمند اختصاصی شما، اقدام به شناسایی مشتریان آماده خرید تایید شده و بازاریابی محصولات شما به آنها می کند و آنها را تا پای قرارداد به سمت شما هدایت می کند. این مزیت ویژه که در پلتفرم تریدکی فراهم شده، قدرت کسب مشتری بسیار بالاتری را برای کمپانی شما فراهم می کند تا حدی که شرکت تریدکی، تعداد مشتریانی که در ماه برای شما کسب می کند را تضمین خواهد کرد.
پس پیشنهاد میکنم فرصت را از دست ندهید و مستقیما پکیج VIP را خریداری کنید تا لذت همکاری با یک تیم حرفه ای و بین المللی را برای بازاریابی و صادرات محصولات خود به سراسر دنیا را تجربه کنید.
این مقاله را به اشتراک بگذارید



درباره نویسنده

Seraj Khoshghalb


سراج خوش قلب (مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات رایان) وی به عنوان یک متخصص دیجیتال مارکتینک و کارشناس بازاریابی B2B، مدیریت نمایندگی رسمی TradeKey در ایران را نیز عهده دار است. سراج در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی B2B جلسات آموزش و مشاوره متعددی را ارایه نموده و در حوزه تجارت B2B، خصوصا در حوزه CIS فعالیت دارد.


مقالات مرتبط

تاريخ : 13 مرداد 1397
پنج راهکار برای توسعه فروش B2B

توسعه کسب فروش B2B اهمیت بسیار زیادی داره چرا که اولا در بعد جهانی، حجم داد و ستد های B2B هر سال 14 درصد بیشتر میشن، دوما در بعد داخلی به دلیل شرایط فعلی کشور ما، شرکت ها تمایل بسیار زیاد به صادرات پیدا کردن و مهمترین روش صادرات، استفاده از مدل B2B هست. خواندن بیشتر

تاريخ : 13 مرداد 1397
پنج راهکار برای توسعه فروش B2B

توسعه کسب فروش B2B اهمیت بسیار زیادی داره چرا که اولا در بعد جهانی، حجم داد و ستد های B2B هر سال 14 درصد بیشتر میشن، دوما در بعد داخلی به دلیل شرایط فعلی کشور ما، شرکت ها تمایل بسیار زیاد به صادرات پیدا کردن و مهمترین روش صادرات، استفاده از مدل B2B هست. خواندن بیشتر